2014. március 18., kedd

Teszt - Tangle Treezer

Sziasztok! :)

Ma egy tesztet hoztam nektek a legújabb fésűmről. Igen ez egy Tangle Treezer. :D Sajnos nem eredeti, de nekem 600 forintért bőven megéri. Kínából rendeltem még karácsonyra, de január közepén érkezett csak meg. Sértetlen állapotban volt, egy kis műanyag dobozban. Én ugyan nem kaptam hozzá olyan sörte védőt, de így is nagyon megérte.



A kialakítása szerintem nagyon szuper, teljesen kézre áll és kényelmes is. Fekete műanyagból van, amit szét lehet elvileg szedni, de én még nem mertem kipróbálni, mert félek, hogy utána nem tudom rendesen összeilleszteni. 


 A sörtéket nagyon puhának gondoltam a képek alapján, de igazából elég kemények és annyira nem is hajlékonyak. Megnyugodtam, amikor másoknál is olvastam, hogy az eredeti szintén ilyen. Nagyon kellemesen masszírozza a fejemet, akárcsak az a tipikus "habverő". :D

Már 2 hónapja használom minden fésülködésnél, de úgy éreztem, hogy nem sokkal jobb, mint egy sima fésű. Hát TÉVEDTEM! El is felejtettem milyen rendes fésűt használni, ezért a hétvégén mikor beszárítottam a hajam visszatértem a régi megszokotthoz. Nagyon rossz volt. Tépett, húzott, nyúzott. Nagyon gyorsan visszaraktam a polcra. :)



Nagyon örülök, hogy megrendeltem, mert valóban nagyon jó. Nem tépi hajam, szerintem nem is töri egyáltalán. 600 forintért jó vétel volt. Nektek is bátran ajánlom.

Puszi: 

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Persze :) Pont ezt már nem találtam, de kedvedre válogathatsz itt: http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=tangle+teezer&catId=200002477&initiative_id=AS_20140319042233

      Törlés