2014. március 14., péntek

International woman's day - Food

Sziasztok!

Egy kicsit késtem a nőnapi bejegyzés második részével, amiért bocsánatot kérek, de sokat tanultam és edzettem a héten, ezért csak most sikerült elkészítenem. 

Mivel nőnap és apukám névnapja volt, ezért anya különleges menüt állított össze nekünk. Nagyon finom lett és teljesen teleettük magunkat. A képek nem lettek valami jók, mert a fények nem voltak olyanok, amilyennek kellett volna lenniük.


Egy nagyon finom anyaféle húslevessel kezdtük a sort, ami olyan 6-7 órán át főtt a tűzön. Ahogy látjátok rendesen megpakoltam a tányéromat. Minden van benne, ami kell: káposzta, répa, krumpli, husi és tészta. 


Vakuval
Vaku nélkül
A következő a pácolt sült tarja, krumplipürével és meggyszósszal a család egyik kedvence. Alkalmakkor gyakran előkerül, különböző hús variációkkal. A mostani annyira nem jött be, mivel a tarja elég rágós volt... Legközelebb majd csirkéből csináljuk. :)



Az utolsó fogás pedig személyes kedvencem, a barackos joghurt torta. Zselatin van benne, ami összefogja az egészet, de mégis krémes és habos marad. Más gyümölccsel is el lehet készíteni, de én ezt ajánlom elsősorban. Még finomabb, ha a natúr joghurtot lecseréljük barack joghurtra.

Nagyon finom volt minden hála anyunak. Ti mit gondoltok? Kipróbálnátok a húst gyümölcsökkel?

Puszi:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése