2014. március 26., szerda

Notd - Neon Mania

Sziasztok Lányok!

Viszonylag régen írtam ilyen témájú bejegyzést, ennek az oka pedig az volt, hogy letört a körmöm, így az összeset teljesen rövidre kellett vágnom. Alig várom ilyenkor, hogy újra megnőjön, mert addig folyton rejtegetném. 2 hetet kellett rá várnom, de végre megint olyan, mint eddig, így jöhetnek a manikűrök.:)


Felhasznált lakkok

A Nail Vital Micro Celljéről már írtam ITT, de még van egy szóval serényen használgatom, hátha tapasztalok valami javulást. 

Ezt a neonrózsaszín lakkot egy 100 forintos boltban vettem egyik nyáron. Úgy emlékszem, hogy talán 50 forintot fizettem érte. Egy kicsit már becsomósodott, így nehezebb használni, de nagyon tartós és gyorsan szárad.

Az ezüst Miss Sporty körömlakkot még egy régebbi Clubbing Nails szériában vettem. Nagyon szeretem, főleg a széles lapos ecsete miatt és persze mert szupergyorsan szárad. :)




Nektek hogy tetszenek a neon árnyalatok? Már most tavasszal is kipróbálnátok, vagy majd csak nyáron? 

Puszi:

1 megjegyzés: