2014. április 4., péntek

50 pontos DM dekordoboz

Sziasztok!!!

Miután megláttam, hogy most is van 50 pontos ajándékdobozka, mint a múltkori Manhattanas, nagyon megörültem. Viki bejegyzésében láttam, hogy ő két kék Astor lakkot, egy rózsaszín szemhéjpúdert, és egy nude rúzst talált a dobozában, így fellelkesülve nekirontottam a DM-nek.

A dobozok tartalmai

Egyik doboz
Másik doboz
Kék: 243 Dark Water Blue
Zöld: 269 Royal Garden
 Örültem neki, hogy én nem két kék színű lakkot kaptam, de ha igen az se nagyon zavart volna.

Kék: 260 Magic Night
Lila: 660 Passion Purple
Ezek a szemhéjpúderek viszont nagy csalódást okoztak. Próbáltam a zacskókat megzörgetni, de mindegyiknek ilyen hangja volt, szóval valószínűleg a boltban csak ilyenek voltak. Át kellett volna mennem egy másik dm-be a második kuponom felhasználni. Szépnek szépek, de nem ezt szerettem volna.

Vegyesek az érzéseim. A lakkok tetszenek, a hajbalzsam is hasznos, de a szemhéjpúderekből jobban örültem volna egy barnának vagy rózsaszínnek, esetleg egy rúzsnak vagy másnak. Mindenesetre megéri, hiszen a dobozka elbűvölő, a benne található termékek pedig jó minőségűek.

Ti beváltottátok már? Ha igen, akkor mik voltak benne? :)

Puszi:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése